Elsa är på botten, rakt av ett vrak. Förmodligen pga högljud unge, cancerhelvetet, en sambo som vill vara i simhallen, adhd och/eller pms, eller en blandning av allt, ful som stryk är hon i allafall. Nadia känner sig på topp och har en mode-haul i studion innan hon vevar loss mot mödravården som skambelägger aptitglada gravida, tydligen är det bättre att läggas in på dropp än att äta för fem!?
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Det skaver
Visa alla avsnitt av Det skaverDet skaver med Acast finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
