Een klein bommetje dit weekend in omroepland. Paul Römer de directeur van de NTR, zei in een interview met het AD dat er voor de publieke omroep in de huidige vorm geen toekomst is. Omroepen zouden voortaan productiehuizen van tv-programma’s moeten worden. Bovendien zouden de omroepen met elkaar en met commerciële partijen moeten gaan concurreren. De tijd dat ze bijna automatisch zendtijd krijgen toebedeeld zou daarmee voorbij zijn.
Het plan is een drastisch koerswijzigingen we praten erover met Parool-columnist Roos Schlikker en WNL-baas Bert Huisjes. Ook aan tafel zit Hans Spekman, oud-partijvoorzitter van de PvdA.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
