Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#120 Would of toch wouldn't?

21 min18 juli 2018
"I don't see any reason why it wouldn't be Russia." Dat had de zin moeten zijn volgens Trump. Er was veel kritiek ontstaan na de persconferentie in Helsinki met president Poetin. Tijdens deze persconferentie viel Trump zijn eigen inlichtingen- en veiligheidsdiensten aan. Er barste een stortvloed aan kritiek los. Daarom kwam Trump gisterenavond met de verklaring dat hij zich versproken heeft. Naar eigen zeggen bedoelde hij: ik zie geen reden waarom het de Russen niet zouden zijn. In het mediaforum praten we hierover met de hoofdredacteur van BNR Sjors Fröhlich en Marc Joosten, hoofdredacteur Human.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.