Brech nu wordt aangeduid in de media als Jos. B. Vorige week spraken alle media over Brech, nu gebruiken de NOS, en verschillende grote kranten zoals NRC, Trouw, Volkskrant alleen nog de initiaal van de achternaam, Jos B.. Telegraaf en AD schrijven wel zijn volledige naam. Onze collega’s van het Radio 1 Journaal legden vanochtend uit waarom ze niet meer de volledige naam maar alleen het initiaal gebruiken. We praten erover met journalist en columnist Hasna El Maroudi en media-ondernemer Jan-Kees Emmer.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
