Langzaam maar zeker werd dit weekend duidelijk dat zich bij het Indonesische eiland Sulawesi een ramp heeft voltrokken. De nasleep van de aardbeving en tsunami werd dan ook voorpaginanieuws. Inmiddels wordt er gesproken over 1200 doden en de autoriteiten vrezen dat dit aantal nog verder zal oplopen. Maar er wordt ook al gesproken over de schuldvraag. Volgens aan Jan Kees Emmer adjunct-hoofdredacteur van de Telegraaf is het ongepast om nu al over schuldvraag te praten. We zijn te gretig, met vingers wijzen voordat het vuur geblust is.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
