Vandaag zijn Paul Römer en Sofie van den Enk te gast in het Mediaforum. We bespreken vandaag onder andere het 35-jarig jubileum van 'Tussen Kunst en Kitsch'.
Ook hebben we het over de dwangmiddelen die het Openbaar Ministerie heeft ingezet tegen journalisten. Het NRC Handelsblad bracht naar buiten dat dit de afgelopen drie jaar in totaal vijftien keer gebeurd is. Is het lastig voor het OM om aan de ene kant snel en adequaat te kunnen handelen en aan de andere kant de rechten van journalisten te respecteren?
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
