Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#22 Nabeschouwing: hoe hebben de media het 'donordebat' gebracht?

21 min31 januari 2018
Het werd gezien als een van de spannendste en meest fundamentele debat in de Eerste Kamer van de laatste jaren, het debat over de aanpassing van donorregistratie. De media had van te voren een flinke voorbeschouwing. Het leek wel de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord. Wij beschouwen in deze Mediacast na op het debat met Joost Oranje van Nieuwsuur en Yoeri Albrecht van debatcentrum De Balie.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.