Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#26 De media vs de Joop van den Ende Foundation

21 min6 februari 2018
Van mecenas naar sjoemelfilantroop. Het radioprogramma Argos, de Groene Amsterdammer en onderzoeksplatform Investico berichtten dit weekend over de Joop van den Ende Foundation, die niet voldoet aan de regels van de Belastingdienst. Joop van den Ende was not amused. Hij noemt de uitzending “bewust manipulatie van de waarheid.” Heeft Van den Ende gelijk? We praten erover deze Mediacast met Paul Römer, directeur NTR en Martha Riemsma, hoofdredacteur De Twentsche Courant Tubantia.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.