Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#37 Studio Sportwinter, saai en sfeerloos?

6 min23 februari 2018
Vandaag is onze laatste, verkorte uitzending in verband met de Winterspelen. Een mooi moment om het eens te hebben over Studio Sportwinter, het speciale programma van de NOS over Olympische Winterspelen. Saai en sfeerloos, luidt de kritiek. Geen wonder dat er een half miljoen minder mensen keken dan vier jaar geleden. We praten hierover met Paul van Gessel, Ajouad el Miloudi en Hubert Jan van Boxtel.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.