Nieuws of nonsens? Met die vraag bracht de NOS gisteren een grote liveshow, vanuit de Hogeschool voor Journalistiek in Utrecht. Verschillende correspondenten vertelden hoe het er in hun land aan toe ging. Ook de hoofdredacteuren van de NOS, Nu.nl en The Postonline gaven hun meningen. Wat praten er verder over in deze Mediacast met Wouter de Winther, parlementair journalist van De Telegraaf en AD-columnist Angela de Jong.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
