Gistermiddag werd alweer de volgende stap gezet in de opmars van John de Mol: dé ochtend-dj van Radio 2, Gerard Ekdom, werd overgenomen. Vanaf september is hij te horen op Radio 10. Waarom gaat iedereen zo graag naar De Mol?
En we hebben het over verontwaardiging? Want waarom roept het ene onderwerp heel veel weerstand op, terwijl het andere onderwerp wegebt bij het publiek? We praten erover met de hoofdredacteur van Esquire, Arno Kantelberg en de hoofdredacteur van One World Seada Nourhussen.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
