Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#65 'Te veel goede journalistiek om bij te houden'

21 min18 april 2018
Vorige week werd De Loep uitgereikt, de prijs voor beste onderzoeksjournalistiek. En daarover schreef Alexander Pleijter dat hem als jurylid veel inzendingen onbekend zijn. Hij geeft er een positieve draai aan - er is te veel goede journalistiek om bij te houden! Is dat waar? We praten erover met onderzoeksjournalist Sanne Terlingen en RTV NH baas Paul van Gessel.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.