Vorige week werd De Loep uitgereikt, de prijs voor beste onderzoeksjournalistiek. En daarover schreef Alexander Pleijter dat hem als jurylid veel inzendingen onbekend zijn. Hij geeft er een positieve draai aan - er is te veel goede journalistiek om bij te houden! Is dat waar? We praten erover met onderzoeksjournalist Sanne Terlingen en RTV NH baas Paul van Gessel.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
