Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

#73 Stoppen op je hoogtepunt, een goed idee?

19 min30 april 2018
Zaterdagavond was t voor het laatst op de buis: De Kwis. Na 7 jaar stopt het satirische programma ermee. Voor wie het niet kent: vier cabaretiers, presentator Paul de Leeuw en een gast bespreken het nieuws van de week. We bespreken het met Arno Kantelberg en Angela de Jong.

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.