De kranten stonden er de afgelopen dagen vol mee: FC Twente is gedegradeerd! Een ploeg uit de regio van de Tubantia. Moet de regionale krant anders omgaan met dit nieuws dan de landelijke media? Dat en meer in de Mediacast met sportjournalist Annette van Trigt en Martha Riemsma, hoofdredacteur De Twentsche Courant Tubantia.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
