We hebben het over de documentaire “Leaving Neverland”. De documentaire over The King of Pop zorgde voor walging en een golf van verontwaardiging bij de kijkers op het Sundance Festival, waar de film werd vertoond. Hoe moeten we hier als media mee omgaan? We kunnen Michael Jackson per slot van rekening niet meer vragen naar zijn kant van het verhaal.
Aan tafel zitten Arno Kantelberg, Hella Hueck en Spraakmaker André Seebregts.
Ook bespreken we het einde van de Shutdown in Amerika.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
