Gisteren was het zover. De eerste aflevering van Eva 'de nieuwe talkshow van Eva Jinek' werd uitgezonden op NPO 1. Over haar terugkomst bij de NPO is al veel gesproken. De uitzendingen komen vanuit Amsterdam in plaats vanuit Hilversum en de 'talkshowtafel' ziet er volgens velen uit als een doorgesneden avocado waarin Eva in het midden, dicht op de huid van de gasten zit. We bespreken de eerste uitzending in het mediaforum.
Verder hebben we het over de 'opening' van het politiek jaar. De fractievoorzitters van de coalitiepartijen lieten zich de afgelopen dagen weer prominent zien en een onderzoek naar clickbait-koppen wordt uitgelicht.
Aan tafel zitten Tessel Linders, Elger van der Wel en Spraakmaker Sjoerd Sjoerdsma.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
