We hebben het over de demonstratie van de ‘gele hesjes’ in Hilversum dit weekend. Marcel Gelauff, hoofdredacteur Nieuws van de NOS schuift aan om zijn verhaal te vertellen. Paul Römer vraagt zich af wat de overweging is geweest dat de demonstratie het acht uur journaal heeft gehaald. Hansje van de Beek vindt het wel een logische keuze. Aan tafel zit ook Spraakmaker Hans Aarsman.
Ook hebben we het over Facebook. Volgens een Brits parlementair rapport moet Facebook onderworpen worden aan een verplichte ethische code. Dit moet er voor zorgen dat nepnieuws en misbruik van gegevens van gebruikers wordt tegengegaan.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
