Sveriges mest populära poddar
Het Mediaforum

Hansje v/d Beek: “Je moet er over nagedacht hebben voordat je in die situatie komt”

16 min14 januari 2019
We hebben het over de Medialogica-uitzending rondom de Me Too-discussie. Hansje van de Beek vindt dat media daarin nog een extra stap zouden moeten zetten. Verder zitten Jan-Kees Emmer en Spraakmaker Ineke Dezentjé aan tafel. Ook hebben we het over onderhandelen in de krant. Klaas Dijkhoff voelt zich niet verbonden aan het Klimaatakkoord. Dat liet hij niet direct weten aan de betrokken partijen, maar aan de lezers van De Telegraaf. Moet een krant of andere media zich lenen voor deze politieke spelletjes?

Het Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.