Na maanden voorbereiding zagen we gisteren de eerste uitzending van de gloednieuwe - maar niet zo vernieuwende - talkshow Bar Laat. Dezelfde makers, een ander tijdstip. Volgens voormalige tv- recensent van het NRC Arjen Fortuin kan het nog best een goede talkshow worden, al viel het onderzoeksjournalist Hansje van de Beek wel op dat het een talkshow eigen is geworden dat de feiten niet altijd even goed worden gecontroleerd.
Verder hebben we het over Robby Starbuck, een zelfverklaard kruisvaarder tegen wokisme, een Amerikaans onderzoek waaruit het blijkt dat mensen eerder geneigd zijn een verhaal te geloven waarin iets wordt bevestigd en we hebben het over de generatiekloof op de werkvloer.
Aan tafel zitten Arjen Fortuin, Hansje van de Beek en Spraakmaker Annelien Bredenoord.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
