Teleurstelling gisteren op het EK voor het Nederlands elftal. Na afloop werd bondscoach Ronald Koeman geïnterviewd door een verslaggever van NOS Sport die de wedstrijd een 'wanvertoning' noemde. 'In de sportverslaggeving mag blijkbaar alles wat in de normale journalistiek niet mag. Namelijk dat je feiten en meningen gaat roeren', zegt Frénk van der Linden.
Rennie Rijpma (AD) zag dat Koeman hierdoor meteen in de verdediging werd gedrukt. 'De verslaggever ontneemt de gelegenheid om te horen wat Koeman zelf eigenlijk vindt.'
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
