Het zag blauw op de radio en tv de afgelopen weken. En dan hebben we het natuurlijk over de politie, overal in medialand schoven ze aan om aandacht te vragen voor de situatie op straat. Was er té veel aandacht voor de politie? En waarom is er juist nu weer zo veel aandacht? Spraakmaker Onno Hoes, Jan-Kees Emmer en Hansje van der Beek. En we hebben het over de visie van minister Slob voor de toekomst van de publieke omroep.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
