Voor het eerst sinds bekend werd dat Ronald Plasterk niet de nieuwe premier wordt, deed hij zijn verhaal bij het FD en Jeroen Pauw. Hij ging onder andere in over de berichtgeving rond de verkoop van patenten die had gedaan en de ingezonden brief naar Omtzigt in De Telegraaf. "Ik vond hem geen sterke indruk maken", aldus journalist Tom Kleijn in het Mediaforum.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
