We blikken in het Mediaforum uitgebreid terug de moord op Theo van Gogh. Op 2 november is dat 15 jaar geleden. Een dag waarvan veel mensen nog weten waar ze waren toen ze het hoorden.
Aan tafel zitten Ronald Ockhuysen, Yoeri Albrecht en Spraakmaker Valentijn Carbo.
We bespreken niet alleen de tragische dood van Van Gogh, maar ook het werk dat hij tijdens zijn leven maakte. Wat is de erfenis van Theo van Gogh in het huidige medialandschap? En in hoeverre is hij een factor geweest in de verharding van het maatschappelijke debat in ons land?
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
