Het doek is gevallen voor 'RTL Tonight'. Presentator Humberto Tan zwaaide af met een 'ciao', waarna vaste duiders Saskia Belleman en Albert Verlinde hun talkshowtransfers bekendmaakten. "Het heeft niet gewerkt. Prima, stop ermee en ga terug naar iets wat wel werkt", zegt oud-omroepbaas Paul Römer. Maar zijn tv-critici de reden dat deze talkshow sneuvelde? "Kijkers kijken niet meer omdat het niet goed is", stelt Römer. De vaste sidekicks stappen nu over naar het nieuwe programma van Renze Klamer op RTL4, 'Vandaag Inside' van SBS en naar 'Pauw en De Wit.' "Het is een beroep geworden om vaste duider te zijn", meent Römer.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
