NAVO-chef Mark Rutte bezocht Donald Trump in zijn Oval Office, waar de complimenten vervolgens over en weer vlogen. Een slim en goed optreden van Rutte, vindt BNR-hoofdredacteur Marc Adriani. 'Je hebt niets aan ruzie in het Witte Huis', aldus Adriani in het Mediaforum. Journalist Hansje van de Beek kreeg er desondanks wel een ongemakkelijk gevoel bij. 'Rutte met zijn schaterlach, dat helpt al enorm. Hij zit lekker te hinneken en als je Trump al aanmoedigt met geluid, masseer je hem al goed. Maar had hij toch niet iets kunnen zeggen?'
Kiki Schippers van het Taalteam sluit het mediaforum af.
Aan tafel zitten Marc Adriani, Hansje van de Beek en Spraakmaker Mart de Kruif.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
