Aan tafel zitten Kees Boonman en Wouter de Winther.
Daar was het dan eindelijk: de presentatie van het verkiezingsprogramma van Nieuw Sociaal Contract. We weten nu eindelijk waar Pieter Omtzigt en zijn partij voor staan. Maar politiek commentatoren Kees Boonman en Wouter de Winther miste de verantwoording en onderbouwing voor de plannen.
Als je anderen 'zo de maat neemt in debatten', vindt Wouter de Winther (De Telegraaf) dat Pieter Omtzigt zich er met een ‘Jantje-van-Leiden’ vanaf maakt.
Fler avsnitt av Het Mediaforum
Visa alla avsnitt av Het MediaforumHet Mediaforum med NPO Radio 1 / KRO-NCRV finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
