Det är allt fler företag som hänger på trenden att ge bort något i utbyte mot e-postadress hos företagare. Ett effektivt sätt att kunna nå dessa personer i vardagen direkt via inboxen. Med kontaktuppgifterna kan man sedan skicka ut en serie e-postbrev i syfte att utbilda, hjälpa och informera sina prenumeranter om företagets varor och […]
Inlägget #33 Är det alltid bra att erbjuda en kundmagnet? dök först upp på Greger Hillman.
🔥 Gratis utmaning: Boosta företaget online på 3 dagar ››
🔥 Följ Hillman Academy på Youtube för fler tips för att jobba smart digitalt: https://hillmanpodden.se/youtube.
🙏🏻 Stort tack för att du lyssnar på Hillman Podden!
Det betyder mycket. Du får gärna prenumerera så hörs vi snart i nästa avsnitt. HillmanPodden produceras av Hillman Academy - Vi hjälper dig jobba smart digitalt 🎓
✅ HillmanAcademy.se hjälper dig jobba smart digitalt
En liten tjänst av I'm With Friends. Finns även på engelska.