En händelserik säsong i svensk innebandy är till ända. Höjdpunkten var SM-finalerna i Friends Arena som spelades inför rekordpublik, 18 370 åskådare. Men det var även lyckade arrangemang av bland annat junior-SM i Uppsala och ungdoms-SM i Växjö. Svenska Innebandyförbundets marknads- och arrangemangschef Stefan Jonasson gästar podden och berättar om utvärderingen av de stora eventen, och blickar även fram mot VM i Malmö.
Lyssna på hela avsnittet på Innebandymagazinet.se som Plus-medlem.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Innebandyns Magiska Resa
Visa alla avsnitt av Innebandyns Magiska ResaInnebandyns Magiska Resa med Magnus Fredriksson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
