Ulf Andersson är en välkänd innebandyprofil och återkommande gäst i podden, med en lång och gedigen bakgrund inom innebandyn. Han har suttit i Svenska Innebandyförbundets styrelse i fyra år, jobbat med VM 1996, var med och grundade Partille Innebandy, och nyligen hade han rollen som sportchef för Storvretas damer. I det här avsnittet diskuteras tre intressanta ämnen. Det handlar dels om den nya appen och streamingplattformen, Innebandy Play, som har skapat kritikstorm. Vi pratar också om U19-landslagets nya åldersstrategi och elitlicensens framtid. God lyssning!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Innebandyns Magiska Resa
Visa alla avsnitt av Innebandyns Magiska ResaInnebandyns Magiska Resa med Magnus Fredriksson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
