Den här gången är det fokus på ett jubileum, det är 30 år sedan Sverige vann den första mästerskapstiteln internationellt. Det var när EM för herrar avgjordes 1994 i Finland. Då vann Sverige en superspännnade final mot Finland med 4-1. En av målskyttarna var Niclas Wilhlemsson, som nu gästar podden och delar med sig av sina minnen från turneringen.
Lyssna på hela avsnittet på Innebandymagazinet.se som prenumerant.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Innebandyns Magiska Resa
Visa alla avsnitt av Innebandyns Magiska ResaInnebandyns Magiska Resa med Magnus Fredriksson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
