I avsnitt 46 gästas vi av Camilla Olsson, som är kanslichef på Värmlands innebandyförbund, och Henrik Paulsson som är verksamhetschef på Skånes innebandyförbund. Hur mår svensk innebandy just nu? Hur mår distriktsverksamheten? Hur många lag och spelare har man tappat på grund av pandemin, och hur planerar man att hämta ikapp det? Det och mycket mer diskuteras i avsnittet.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Innebandyns Magiska Resa
Visa alla avsnitt av Innebandyns Magiska ResaInnebandyns Magiska Resa med Magnus Fredriksson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
