Hans Pedersén är inne på 29:e (!) säsongen i Visby IBK, varav 25 som marknadschef. Som ett bevis på sina betydelsefulla insatser ska han under Idrottsgalan Gotland 17 februari tilldelas “förtjänsttecken i guld”, den högsta utmärkelsen som delas ut av RF Sisu Gotland. “Hasse” har varit starkt bidragande till att Visby levererat utanför planen som om de vore en toppklubb i SSL. Sponsorintäkterna är på flera miljoner och publiksnittet är det bara Falun och Storvreta som slår. Hemligheten? Det ska vi ta reda på.
Lyssna på hela avsnittet på Innebandymagazinet.se som Plus-medlem.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Innebandyns Magiska Resa
Visa alla avsnitt av Innebandyns Magiska ResaInnebandyns Magiska Resa med Magnus Fredriksson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
