Kommunikationsexperterna Linda Blom och Hanna Wallgren pratar om det gemensamma favoritämnet - kommunikation.
Kris och kommunikation, ett ständigt intressant ämne att prata om. I det här avsnittet berättar Linda om sina erfarenheter av att jobba i krissituationer och hon ger tips på hur du hanterar kommunikationen när företagets förtroende står på spel. Vilka är de vanliga misstagen? Varför är det viktigt att visa handlingskraft? Och varför är det så svårt att be om ursäkt? Det blir konkreta exempel och flera do’s and don’ts. Hanna och Linda tycker själva att avsnittet är väldigt intressant, så trevlig lyssning!
Du vet väl att du kan anlita Kommunikationsrådet för rådgivning inom kommunikation? Ett fysiskt eller digitalt möte med tips och råd från oss, Hanna och Linda, kan ge dig nya perspektiv och värdefull input. Du kan läsa mer om vår tjänst på: https://blomochkaramell.se/. Hör av dig, så pratar vi kommunikation ihop!
Kommunikationsrådet finns också på Instagram @kommunikationsradet. Där bjussar vi på bonusmaterial och lyfter ut delar ur avsnitten på olika sätt. Har du ett förslag på ämne eller kanske en fråga du vill ställa till Kommunikationsrådet är du välkommen att skicka ett DM!