Sveriges mest populära poddar
Livet på lätt svenska

12. AI - artificiell intelligens. Stickning och “förrän”, “innan” och “tills”.

38 min28 mars 2023
Isabelle har fått en ny hobby: att sticka. Vi svarar på en fråga om “förrän” och “innan”. Men mest pratar vi om AI - artificiell intelligens och Chat GPT! Är det bra eller farligt? 
Några ord i programmet: bete sig, sannolik, artificiell, lista ut, hälsovård

Fler avsnitt av Livet på lätt svenska

Visa alla avsnitt av Livet på lätt svenska

Livet på lätt svenska med Sara Lövestam och Isabelle Stromberg finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.