Sveriges mest populära poddar
Livet på lätt svenska

#79 Innan och före, hägring, fägring och jullov

32 min17 december 2024
Sista avsnittet för säsongen! Vad betyder orden i några julsånger? När använder man "innan" och "före"?  Var Erik Wellander en bra man?  Och ... tio minuter filosofi. Finns det människor om hundra år? Kommer de att lyssna på den här podden? Vad ska man göra för att alla ska komma ihåg att man levde? (Vi har två helt olika idéer.)

Fler avsnitt av Livet på lätt svenska

Visa alla avsnitt av Livet på lätt svenska

Livet på lätt svenska med Sara Lövestam och Isabelle Stromberg finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.