Sveriges mest populära poddar
Livet på lätt svenska

8. Uttal: vokaler och betoning. "Finns" och "är".

43 min28 februari 2023
Extra långt avsnitt om uttal! Isabelle berättar om en händelse i tvättstugan och Sara har firat sin systers födelsedag. Isabelle har också en fråga om “finns” och “är”. Men mest pratar vi om uttal: vokaler och betoning! En film finns på instagram: livetpalattsvenska.

Fler avsnitt av Livet på lätt svenska

Visa alla avsnitt av Livet på lätt svenska

Livet på lätt svenska med Sara Lövestam och Isabelle Stromberg finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.