Ida, Petter och Micke ses i podden ännu en vecka och pratar om årets bästa prylar (kanske lite om de sämsta också). Det blir snack om TCLs kupolformade skärm – kommer den gå samma öde till mötes som 3d-tv tro? E3-mässan lägger ner för gott, Apple öppnar upp nfc-delen av Iphone och Fortnite-utvecklaren Epic har fått vind i seglen efter att en jury dömt till deras fördel i kampen mot Google. God jul och Gott nytt år, vi hörs nästa år!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Lördag med M3
Visa alla avsnitt av Lördag med M3Lördag med M3 med M3 – Sveriges prylsajt finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
