Ida, Micke och Bergsman testar ännu en ny inspelningsplats och pratar om vad M3 Motor ska pyssla med i vår, om nya Galaxy-telefoner och om senaste städrobotarna från testlabbet. Ida ringer också upp P-A och pratar om Nintendo Switch 2. Sen blir det tillbaka till "ekorummet" för streamingtips. Lördag med M3 provar ännu ett nytt inspelningsställe nästa gång, någon gång kanske vi hittar ett hem?
Trevlig helg!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Lördag med M3
Visa alla avsnitt av Lördag med M3Lördag med M3 med M3 – Sveriges prylsajt finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
