Jätte-jättemånga tekniktyckare har skrivit ett öppet brev om att pausa den fascinerande GPT-utvecklingen. Har de rätt? Billy, Ida och Petter snackar också rykten inför Apples WWDC, petar ilsket i avlyssningsmyter och sörjer E3-mässan.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Lördag med M3
Visa alla avsnitt av Lördag med M3Lördag med M3 med M3 – Sveriges prylsajt finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
