Si ya andan sufriendo con la tos, que si por el frío, pero por alergia o porque apenas les dio gripa, viene Carlos Ortiz a explicarnos porqué aunque parece algo inofensivo, la tos puede ser un síntoma de algo más grave.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Martha Debayle
Visa alla avsnitt av Martha DebayleMartha Debayle med Martha Debayle finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
