Hoy Mario Guerra, nuestro rockstar del amor nos va a contar las razones por las que decir que estamos mejor solos y sin pareja es lo peor que podemos hacer y decir. Tomen nota si son de esos.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Fler avsnitt av Martha Debayle
Visa alla avsnitt av Martha DebayleMartha Debayle med Martha Debayle finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
