När blir en rabatt en fin gest? Och när riskerar den att urholka värdet på ditt arbete?
I veckans avsnitt pratar vi om ett ämne som väcker mycket känslor i nagelbranschen: kompispris, rabatt och prissättning.
💅 Ska vänner få rabatt?
💅 Hur sätter man egentligen sina priser?
💅 Varför är det så svårt att ta betalt för sitt hantverk?
💅 Och vad händer när kunder tycker att naglar “inte borde kosta så mycket”?
Vi delar våra egna tankar, erfarenheter och några situationer som många nagelterapeuter säkert känner igen sig i.
Som vanligt sitter vi inte på alla svaren – men vi tycker att naglar är ett riktigt hantverk och att det är viktigt att våga prata om värdet av det vi gör.
Fler avsnitt av Nagelsnack
Visa alla avsnitt av NagelsnackNagelsnack med Johanna och Lina finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
