I veckans avsnitt av Noll till 100 så träffar Fedja digitalantropologen och e-handelsexperten Nic Staeger och diskuterar kundnöjdhet, konsumentresor och strategier. Nic är också just nu aktuell med den nya boken “Kundjävlar”.
Tillsammans dyker de ner i allt som händer efter köp och hur lojala kunder skapas på riktigt. De diskuterar den strategiska höjden i konsumentresan, varför kundnöjdhet är mer än bara NPS-poäng och hur ledande aktörer som Cervera använder marknadsautomationssystem för att skala sina personliga flöden.
Innehåll
1.00 min - Nic Staeger om sin bok En djävel på e-handel
7.00 min - Nic Staeger om den nya boken Kundjävlar
10.00 min - Konsumentresan och strategisk höjd
12.00 min - Kundnöjdhet
15.00 min - Cerveras strategi för kundresan
19.00 min - Market automation system
22.00 min - Stora skiftet i kundupplevelsen för Google
25.00 min - Om Shein & Temu35.00 min - En svår kunds köpbeteende och värdeskapande annonser
40.00 min - Fedjas story bakom Såpa
Här hittar du veckans gäst, Nic Staeger:
https://www.linkedin.com/in/staeger/
Här hittar du Fedja & Jacob:
https://se.linkedin.com/in/porobic
https://www.linkedin.com/in/jacobwibomwesterberg/