Tillväxt stannar inte när affären är stängd – det är då den börjar!
I detta avsnitt går vi igenom hur företag kan optimera hela kundresan efter försäljningen för att driva hållbar tillväxt.
Lär dig strategier för uppföljning, hur ni skapar nöjda kunder som blir ambassadörer, och hur rätt arbetssätt stärker relationer och skapar långsiktiga affärer.
Genom att fokusera på leverans i världsklass och engagerande kunduppföljningar kan ni maximera värdet av era kundrelationer.
Är ni redo att ta tillväxten till nästa nivå? Boka ett kostnadsfritt tillväxtsamtal för att utforska möjligheterna i att utveckla era befintliga kundrelationer.
Tidsstämplar:
00:31 Tillväxt stannar inte vid försäljningen – vad händer efter?
01:21 Bristen på strategier för kunduppföljning
02:12 Skapa leverans och uppföljning i världsklass
03:08 Säkerställ att kundens förväntningar möts och överträffas
04:15 Vikten av nyfikenhet och bra frågor i kunduppföljning
05:29 Exempel: Engagerande kundinteraktioner från produktion till leverans
07:20 Varför kunduppföljning är ett nyckelmått för framgång
08:32 Utvärdera er leverans och dra lärdomar från kundfeedback
10:11 Hur ni mäter och bevisar värdet av era insatser
11:02 Ta hjälp av era bästa kunder för att utveckla er leveransprocess
11:38 Boka ett tillväxtsamtal för att identifiera hållbar tillväxtpotential
Taggar: tillväxtstrategi, kundutveckling, kunduppföljning, hållbar tillväxt, Growthonomics, företagsutveckling, leveranskvalitet, kundresa, affärsutveckling