Obekväma sanningar om tillväxt

Tillväxt stannar inte vid försäljningen...

12 min • 18 december 2024

Tillväxt stannar inte när affären är stängd – det är då den börjar!

I detta avsnitt går vi igenom hur företag kan optimera hela kundresan efter försäljningen för att driva hållbar tillväxt.

Lär dig strategier för uppföljning, hur ni skapar nöjda kunder som blir ambassadörer, och hur rätt arbetssätt stärker relationer och skapar långsiktiga affärer.

Genom att fokusera på leverans i världsklass och engagerande kunduppföljningar kan ni maximera värdet av era kundrelationer.

Är ni redo att ta tillväxten till nästa nivå? Boka ett kostnadsfritt tillväxtsamtal för att utforska möjligheterna i att utveckla era befintliga kundrelationer.


Tidsstämplar:

00:31 Tillväxt stannar inte vid försäljningen – vad händer efter?

01:21 Bristen på strategier för kunduppföljning

02:12 Skapa leverans och uppföljning i världsklass

03:08 Säkerställ att kundens förväntningar möts och överträffas

04:15 Vikten av nyfikenhet och bra frågor i kunduppföljning

05:29 Exempel: Engagerande kundinteraktioner från produktion till leverans

07:20 Varför kunduppföljning är ett nyckelmått för framgång

08:32 Utvärdera er leverans och dra lärdomar från kundfeedback

10:11 Hur ni mäter och bevisar värdet av era insatser

11:02 Ta hjälp av era bästa kunder för att utveckla er leveransprocess

11:38 Boka ett tillväxtsamtal för att identifiera hållbar tillväxtpotential


Taggar: tillväxtstrategi, kundutveckling, kunduppföljning, hållbar tillväxt, Growthonomics, företagsutveckling, leveranskvalitet, kundresa, affärsutveckling

Senaste avsnitt

Podcastbild

00:00 -00:00
00:00 -00:00