Tobias Ericson startade Tershine som ett hobbyprojekt i garaget.
Idag är det Sveriges största bilvårdsvarumärken - utan riskkapital, utan säljteam, men med över 100 miljoner i omsättning och samarbeten med bl.a.
Koenigsegg.
En resa om varumärkesbyggande, motgångar och att våga gå sin egen väg.
Avsnittet presenteras i samarbete med:
Business Sweden - Sveriges export- och investeringsråd.
https://www.business-sweden.com/sv/
Spotlight Stock Market - Allt man behöver för att vara noterad.
https://spotlightstockmarket.com/bli-noterad
Vi finns även här:
Hemsida:
https://patricblirangel.se/
Instagram:
https://instagram.com/patricblirangel
TikTok:
https://tiktok.com/@patricblirangel
Spotify:
https://open.spotify.com/show/4YUSaF5yYkPhTaDxsn526e?si=cd50106119094af0
YouTube:
https://www.youtube.com/@UC_uVPEuiJyCjFcQ53ppDlcA
#Tershine #TobiasEricson #Bilar #Bilvård
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.