Sveriges mest populära poddar
Radio Sweden på lätt svenska

Onsdag 2 oktober 2024

8 min2 oktober 2024

Utrikesministern fördömer Irans attack mot Israel. / Svenskar gripna efter explosioner vid Israels ambassad i Danmark. / Förslag: Asylsökande måste bo på asylboenden för att få pengar. / Lag och ordning viktigast för väljarna. / Kerstin, 82, fick gratis körlektion.

Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app.

Av Jenny Pejler och Ingrid Forsberg.

Fler avsnitt av Radio Sweden på lätt svenska

Visa alla avsnitt av Radio Sweden på lätt svenska

Radio Sweden på lätt svenska med Sveriges Radio finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.