Dags att sammanfatta lite av de vi lärt oss här i webbradion. Hur var det här med det gröna autoläget, kunde man köra blixt där? Om F-tal och slutartid var jobbigt, fanns det någon genväg? Och så mitt blixttips hur du tar bättre blixtbilder inomhus. Avsnittet är inspelat på en Iphone så ljudet skiljer sig mot det vanliga studioproducerade.
Fler avsnitt av Svensk Webbradio om fotografering
Visa alla avsnitt av Svensk Webbradio om fotograferingSvensk Webbradio om fotografering med Magnus Johnsson finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
