I veckans avsnitt talar Ida-Maria och Joel om hur kyrkan bör vara en plats för alla generationer. Ida-Maria berättar om den turné som region Öst i Equmeniakyrkan har varit på i veckan och Joel delar lite från sitt besök på Bet:l i Skövde och lanseringer av den teologiska plattfomen Telos. Dessutom delar Joel om den gång han fick ett presentkort i kollekten och Ida-Maria avslöjar vad hon brukar ha för något i sina tacos. Mycket nöje!
Musik: Dyson Eldh
Fler avsnitt av Varför inte? Med Ida-Maria Brengesjö och Joel Backman.
Visa alla avsnitt av Varför inte? Med Ida-Maria Brengesjö och Joel Backman.Varför inte? Med Ida-Maria Brengesjö och Joel Backman. med Joel Backman, Ida-Maria Brengesjö finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
