Vi har tillbringat nästan en månad i Core Keeper och det är dags att snacka om vad vi gillar, vad vi saknar och om vi ska fortsätta spela även efter denna spelperiod. I detta avsnitt av Indiespelklubbens podcast sitter André och Jesper i studion för att prata basbyggande, utforskande, grävande, bossar och mycket mer. Häng med!
Mer info Indiespelklubben och hur du blir medlem på FZ.se.
Fler avsnitt av FZ.se
Visa alla avsnitt av FZ.seFZ.se med FZ.se finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
