Det är dags att börja runda av Indiespelklubbens tredje period och ett bra sätt att göra det på är att snacka om spelet. Och det är precis vad André, Atle (@Atilaa) och Jesper (@liquiz) gjort. I senaste avsnittet av Indiespelklubben Spoilercast går vi igenom det vi gillade om spelet, det vi saknade och det vi ville se mycket mer om.
Vill du veta mer om Indiespelklubben? Klicka här!
Fler avsnitt av FZ.se
Visa alla avsnitt av FZ.seFZ.se med FZ.se finns tillgänglig på flera plattformar. Informationen på denna sida kommer från offentliga podd-flöden.
